Акценти11.12.2019

Любимото Nespresso на Джордж Клуни вече е в България

Първият бутик на марката отвори врати в София.

София Павлова София Павлова
+6 снимкиЛюбимото Nespresso на Джордж Клуни вече е в България

Миналия петък се събудихме с чаша ароматно еспресо, за което вече не е нужно да ходим специално до Солун. По повод откриването на първия бутик на световната марка за кафе, машини и аксесоари Nespresso, който вече може да посетите в Paradise Center, София, пристигна официалният посланик на марката Александрос Панагулиас. Той проведе вкусен мастър клас, в който ни приготви съвършената чаша капучино и ни разказа за спецификите на ароматите в продуктовата гама на Nespresso, която предлага 28 различни вида капсули. Всъщност това е единственият кафе бранд в света, който отвежда концепцията за персонализация във вкусовите профили и избор до съвсем нови висоти. Брандът е известен и със своите Гран Крю кафета, термин от света на виното, който Nespresso прилага в своята идентичност, подбирайки най-добрите суровини с кафета от висок и специален клас, които отговарят на строгите критерии за създаването на емблематичния Nespresso почерк.

photo credit: nespresso

Историята на компанията започва през 1976 година, когато швейцарският инженер Ерик Фавр изобретява системата за капсулиране на кафе, а вдъхновение за иновативната идея е неговата съпруга, италианка, която заявява, че швейцарците не разбират от хубаво кафе. Тогава Фавр си поставя за цел да открие начин да направи най-вкусното еспресо и да впечатли съпругата си. И успява. В началото кафе индустрията подхожда скептично към изобретението, но впоследствие малката еспресо машина предизвиква истинска революция в приготвянето на висококачествено кафе в домашни условия и Nespresso стартира процес на постоянно усъвършенстване – от най-малкия детайл, съдържащ се в контролирания и прецизен подбор на кафените зърна, до постоянно подобрявания дизайн на капсулите и машината. С течение на времето цялостното преживяване, което предлага Nespresso, оформя и развива кафе културата по целия свят, а към днешна дата компанията развива дейността си в 80 страни, между които вече и България за щастие на всички кафе ценители и ентусиасти като нас.

photo credit: София Павлова

Nespresso е новатор и еталон за най-висококачественото кафе в еднократни дози. Компанията работи с повече от 100 000 земеделски производители в 13 страни чрез своята програма AAA Sustainable Quality™ за внедряване на практики за устойчиво развитие във фермите и предпазване на околната среда. През 2003 г. в сътрудничество с нестопанското сдружение Rainforest Alliance Nespresso стартира програма за подобряване на добива и качеството на реколтите, като гарантира устойчиво предлагане на висококачествено кафе и спомага за подобряване доходите на фермерите, условията, в които те работят и създаване на минимален отпечатък върху околната среда.

photo credit: nespresso, Юлиан Вергов

„За нас е голямо удоволствие и привилегия да посрещнем един бранд, който отдавна е синоним на превъзходно кафе изживяване и определен стил на живот. Nespresso дава възможност на всеки човек само с натискането на един бутон да се наслади на първокачествено кафе в уюта на дома“, каза Симеон Горанов, национален мениджър на официалния вносител на Nespresso „SF1 Coffee“.

photo credit: София Павлова

Ако питате нас, нямаше по-перфектно време от декември месец за официалния старт на Nespresso Bulgaria – сигурни сме, че тази година стилните и разноцветни Nespresso капсули ще се появят под не една коледна елха.

 

Разгледайте различните серии кафе тук.






Свързано

IWC Schaffhausen и Том Брейди: 4 минути, които ще искате да си подарите
Акценти10.07.2020
IWC Schaffhausen и Том Брейди: 4 минути, които ще искате да си подарите

Born of a Dream: A boy from San Mateo е късометражен филм за мечтите и правилния тайминг

София Павлова София Павлова
Ключът към успеха е във верните партньори
Акценти09.07.2020
Ключът към успеха е във верните партньори

BARNES International смело стъпва на българския пазар, а ние се срещаме с граф Гийом де Виллие, основен деятел за развитието на мрежата на BARNES в Централна и Източна Европа.

Емилия Колева Емилия Колева
Празнуваме живота
Акценти08.07.2020
Празнуваме живота

Chic & Cozy – Born to Be Alive

София Павлова София Павлова
Съвършенството носи номер 9
Акценти19.05.2020
Съвършенството носи номер 9

Някои от нас търсят изключителното, други – просто го постигат

София Павлова София Павлова
Лукс по време на пандемия?
Акценти27.03.2020
Лукс по време на пандемия?

Да, но в нов стил.

Светът си е вкъщи
Акценти17.03.2020
Светът си е вкъщи

Култура у дома.

София Павлова София Павлова
Укротяване на голямото синьо
Акценти16.03.2020
Укротяване на голямото синьо

Hacker-Craft – безпогрешен усет към детайла

София Павлова София Павлова
Alberta Salotti – незаменима част от семейството на Selamore Design
Акценти12.03.2020
Alberta Salotti – незаменима част от семейството на Selamore Design

Мястото с най-голямо разнообразие на качествени италиански мебели.

София Павлова София Павлова
При индианците ембера - машината на времето
Акценти09.03.2020
При индианците ембера - машината на времето

От Панамския канал до племето разстоянието е по-малко от час и... повече от осем века.

Магдалена Гигова Магдалена Гигова