Въздух, суша & море07.05.2019

Как пътуват богатите през 2019 г.

4 луксозни туристически тенденции, присъщи на заможния пътешественик

+3 снимкиКак пътуват богатите през 2019 г.

Всеки иска да се чувства специален, но това важи с особена сила сред потребителите във високия сегмент.  Казано по друг начин, личното отношение още от прекрачването на магазина (буквално или преносно) и персонализирано преживяване захранва нуждата им от значимост.

В сектора за луксозни туристически услуги компаниите, решили да заложат на персонализирани предложения към потребителите, бележат ръст с 4% или 1,15 трилиона долара в последната година.

Какви са 4-те тенденции, които  променят луксозния туризъм?

Малки туристически групи

Персонализацията е проправила своя път не само в обслужващия сегмент, но и в желанията за дестинации на пътуващите. Туристическите компании наблюдават все по-често търсене на ексклузивни маршрути и лично разглеждане на месните културни забележителности. Разглеждането на големите паметници отстъпва място на опознаването на местното население. Да го кажем така: вместо да отиде до Айфеловата кула в Париж, пътешественикът във високия сегмент по-скоро ще търси начини да се докосне до автентичния начин на живот на французите… а те със сигурност никога няма да си направят селфи пред кулата.

вили

Уединени вили вместо високия клас курорти

Частните вили се превръщат в предпочитан сегмент както сред туристите, така и сред бизнес пътуващите. Това се дължи на широката гама от удобства, които предлага уединението на вилата не само на двойки и семейства, но и на по-малки групи от хора. Причините са няколко и лесно обясними: по-висока сигурност, по-малко тълпи и висок клас на обслужване.

Вижте още Вилите Keemala Tree Pool Houses в сърцето на джунглата.

По-висок клас частни самолети

Според Сергей Петросов, основател на компанията за частни самолети JetSmarter, нуждата от персонализация вече не е желание на потребителя, а по-скоро го очакват по подразбиране.

За да се задържат в новата среда, бизнесите имат нужда да запомнят клиентите си и да им предложат лично решение на техните проблеми или желания.

JetSmarter, например, постига това, като поставя силен акцент върху връзките между потребителите и членовете на екипа, които имат отговорността да създадат лични отношения със своите клиенти. Без да прекрачват границата, разбира се.

частен самолет

Вижте още Най-полезните съвети как да пътуваме правилно.

Умни аксесоари за по-лесно пътуване

По своето същество, пътуването е предизвикателство. Технологиите, усетили нуждите предизвикани от смяната на местоположението, подават ръка на туристическия сегмент със своите  смарт предложения – умни куфари и чанти. Добър пример за това са Bluesmart Suitcase – умните куфари позволяват да проследим багажа си, да заредим различни устройства и да синхронизираме мобилното устройства и куфара чрез специално приложение.

смарт куфари

Вижте още Ски очила с вградена камера и Смарт бижу.

Въпреки спада в продажбите на традиционни луксозни стоки през 2016 г. луксозните преживявания в туристическия сектор бележат своя ръст.

„Налице е прогресивно преминаване от физически продукти към преживявания“ казва Фредерика Левато, съдружник в Bain & Company и съавтор на проучването, като прогнозира, че тази тенденция ще продължи.

 






Свързано

Удоволствие из Ориента
Въздух, суша & море17.12.2018
Удоволствие из Ориента

Връщаме се назад във времето, но сме повече от всякога в настоящия момент

Мартина Захариева
Десетият кръг на ада в хотелиерството
Въздух, суша & море09.11.2018
Десетият кръг на ада в хотелиерството

All inclusive- напълно предвидимо преживяване, изпълнено с компромиси и всичко, от което нямаме нужда…

Йоана Иванова Йоана Иванова
Летенето вече не е суперсила!
Въздух, суша & море13.09.2018
Летенето вече не е суперсила!

Сбъднете детската си мечта с костюм от Gravity

Александра Трайкова Александра Трайкова
Най-голямото изложение на яхти стартира до броени дни
Въздух, суша & море07.09.2018
Най-голямото изложение на яхти стартира до броени дни

Лазурният бряг ще приюти едни от най-красивите и апетитни водни лимузини.

Това е най-скъпата кола в света
Въздух, суша & море14.08.2018
Това е най-скъпата кола в света

Създадена е лимитирана серия от едва три екземпляра на цена от 17,5 милиона долара.

Супер Марио
Въздух, суша & море29.06.2018
Супер Марио

Птица ли е, самолет ли е? Почти! Разговаряме с най-популярния пилот на България.

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
За какво си мечтаят децата?
Въздух, суша & море20.06.2018
За какво си мечтаят децата?

Оставете малчуганите да се реят в облаците през лятото

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Baume & Mercier, Indian и хубаво време
Въздух, суша & море18.05.2018
Baume & Mercier, Indian и хубаво време
Биляна Константинова Биляна Константинова
През Япония без дъх за 10 000 долара
Въздух, суша & море17.05.2018
През Япония без дъх за 10 000 долара

Влакът „Шики-шима“ гарантира незабравимо пътуване от Токио до о. Хокайдо в неповторим комфорт.

Биляна Константинова Биляна Константинова