Мода29.04.2024

Място за модни приключения

PEEK & CLOPPENBURG отвори четвъртия си магазин в Paradise Center

+2 снимкиМясто за модни приключения

С голямо откриване на 18 април бе отбелязан четвъртият магазин на Peek & Cloppenburg у нас. Веригата разполага с магазини в над 16 държави, в които можете да намерите на множество брандове. 

„Много сме щастливи от възможността да инвестираме в отварянето на следващия си магазин в Paradise Center - най-добре позиционираният лайфстайл център в София. Макар че вече толкова много години сме в страната, гледаме напред към бъдещето и продължаваме да разширяваме и да подобряваме присъствието си на българския пазар. Като цяло сме доволни от бизнес развитието в България и сме щастливи от възможността да предлагаме на нашите клиенти добре познатите марки вече и в Paradise Center – комбинация между търговия, развлечение и природа – подобно на останалите концептуални търговски обекти в Европа“ , споделя Соня Валериева Байрактарова, генерален мениджър "Продажби" в Peek & Cloppenburg.

Нова концепция

В новия магазин с обща търговска площ над 2800 кв. м. P&C ще предлага над 100 различни марки под един покрив. Целта е всеки клиент да може да намери перфектното облекло за всеки повод и стил. P&C постига това с прецизно подбран асортимент, който включва популярни ексклузивни световни брандове. Новата концепция цели да улесни ориентацията на клиентите и да ги предразположи да се вдъхновят от множеството предлагани модни продукти. Друг акцент е зоната със спортно-елегантни артикули за по-младите. P&C продължава да се стреми към разрастване на своята мрежа от магазини, развитие на нови пазари и експанзия в Източна Европа.

В Paradise Center клиентите ще бъдат изкушени с разнообразие от премиум колекции на водещи марки като Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Marc Cain, Tommy Jeans, но също и ексклузивни P&C марки като Jake*s, Review, McNeal и Christian Berg. Всичките дамски модели се намират на приземния етаж, а мъжете могат да пазаруват на етаж 1.

На място в магазина ви очакват новите колекции на вашите любими марки, а партньори на откриването бяха Nespresso, Sephora, American Crew, Aqua Dream Way, Martini Asti и Martini Fiero.






Свързано

Светът на Зухер Мурад
Мода10.03.2022
Светът на Зухер Мурад
Диана Иванчева Диана Иванчева
2020 година обвита в аромати
Акценти07.02.2020
2020 година обвита в аромати

„Парфюмът е изкуството, което кара спомена да говори“ Франсис Куркджиян

София Павлова София Павлова
В основното меню днес - мода
Акценти31.01.2020
В основното меню днес - мода

Гурме и стил – новото ни любимо съчетание.

София Павлова София Павлова
Модната индустрия ще си плати за ейджизма
Акценти19.01.2020
Модната индустрия ще си плати за ейджизма

Пропуснатите ползи от пренебрежителното отношение към по-възрастните клиенти се изчисляват на около 13 млрд. евро в следващите 20 години.

Биляна Константинова Биляна Константинова
Мустаците – стилен почерк по мъжки
Акценти17.01.2020
Мустаците – стилен почерк по мъжки

Запознаваме се с най-популярните видове мустаци за 2020 година.

Топлина, заедност, комфорт
Акценти22.12.2019
Топлина, заедност, комфорт

Как превеждаме hygge на езика на модата.

Емил Христов Емил Христов
Когато „скоро“ се превърне в „сега“
Акценти22.11.2019
Когато „скоро“ се превърне в „сега“

Soonow Drop One разказва за силата на времето да създава моменти, които никога няма да се повторят

Биляна Константинова Биляна Константинова
Спайдърмен с турбийон
Акценти03.11.2019
Спайдърмен с турбийон

Последното часовникарско бижу на RJ е издръжливо като супергерой

Биляна Константинова Биляна Константинова
13 Мid-century стола за изискано усещане от 50-те
Акценти02.11.2019
13 Мid-century стола за изискано усещане от 50-те

Ретрото не излиза от мода

Наталия Иванова