Пари15.02.2016

Успехът на марката се крие в репутацията

Искате да летите с парашут, но ви е страх? Питате се как да се научите да овладявате кризисни ситуации? Или какъв е ключът към успешните комуникации? Как компании като Red Bull, Coca Cola и Apple успяват да изградят име, разпознаваемо по целия свят? Какви са лидерите, стоящи зад тези имена и какъв мениджмънт прилагат, за да са сред най-добрите, сред победителите? И най-вече каква роля играят имиджа и репутацията на марката в обществото?

+3 снимкиУспехът на марката се крие в репутацията
За да ви отговори на тези и още много други въпроси, London School of PR стартира курс „PR & Мениджмънт на репутацията“, в партньорство с British Council. Той ще започне на 1 март тази година и ще е с продължителност от 4 месеца. През тях участниците ще добият ясен поглед върху основните концепции, свързани с мениджмънта и развитието на комуникациите на дадена организация. Защото заедно те са основни стълбове в градацията и просперитета на дадена компания.

Участниците ще преминат през 14 модула, които проследят еволюцията на PR в холистичен бизнес подход, като акцентът е поставен върху това как успешно разработените комуникационни стратегии са ключа към ценностите и разпознаваемостта на марката.

Специално внимание ще се обърне и на адаптацията към бързоразвиващата се технологична сфера. Защото владеенето на социалните мрежи и влиянието на мобилните приложения заемат все по-голяма тежест в успешното управление на съвременните марки. Като доказателство нека се замислим колко често научаваме за кампании чрез Facebook или извикваме таксито си през електронната платформа на компанията.

Курсът е подходящ за всички, желаещи да добият реална представа за маркетинговите подходи и бизнес комуникации, които да приложат успешно в практиката. Завършилите ще получат сертификат от Лондонското училище по PR, както и необходимите умения и познания да развиват, контролират и защитават една търговска марка.

Преподавателите са водещи лидери в областта на PR, изпълнителни и маркетинг директори на големи корпоративни компании, както и главни редактори на водещи медийни канали:

1. Джон Далтън – Директор на LSPR в световен мащаб и водещ обучител - признат авторитет в мениджмънта на репутацията, специалист по управление на проблеми и кризисни ситуации.
2. Гергана Василева – Директор на London School of PR Bulgaria - корпоративен консултант, експерт по мениджмънт на репутацията и бизнес коуч по лидерство с доказан дългогодишен опит в успешни кампании за P&G, Lufthansa, Western Union, Philips, BASF, Shell, OMV, ING, IBM и много други.
3. Дора Стрезова-Николова - Изпълнителен директор на Danone за България, Гърция и Кипър - тя е трансформационен лидер и има 16 години опит в областта на маркетинга и продажбите.
4. Ирена Комитова - Управляващ партньор в Creative Solutions - управленският й опит включва позиции като Изпълнителен директор на Орифлейм България, Изпълнителен вицепрезидент маркетинг и продажби на Алианц България Холдинг и още много други.
5. Виктория Блажева - Директор „Връзки с обществеността и комуникации“ в УниКредит Булбанк.
6. Илияна Захариева - Директор „Корпоративни комуникации” в Мтел.

Към програмата ще се включат още: Светлана Ставрева (Маркетинг директор, IBM Югоизточна Европа); Мария Тойчева (Маркетинг директор, Bakcell, Азербайджан); Велислава Попова (Главен редактор на в-к Дневник); Любов Костова (Директор на Британски съвет) и Ваня Бабанин (Регионален координатор на Европейската асоциация на комуникационните директори).

Желаещите да запишат курса, за да се учат от лидерите в областта, могат да го направят на www.lspr.bg.





Свързано

Банка ДСК с нова премиум дебитна карта
Акценти15.11.2019
Банка ДСК с нова премиум дебитна карта

Иновативната World Debit Mastercard от банката е много повече от средство за разплащане

Теодора Георгиева Теодора Георгиева
Новият "кредитен портал" на банка ДСК
Акценти18.10.2019
Новият "кредитен портал" на банка ДСК

Вече можете бързо и удобно да проследявате статуса и параметрите на офертата или искането си за кредит.

Превод на пари по всяко време чрез приложението DSK mToken
Акценти27.09.2019
Превод на пари по всяко време чрез приложението DSK mToken

Сигурни преводи и подпис на онлайн документи без нужда от интернет.

Теодора Георгиева Теодора Георгиева
Иконата на Дубай, обвита в злато
Дизайн и култура19.09.2019
Иконата на Дубай, обвита в злато

Burj Al Arab Jumeirah е изграден от най-редките материали в света и струва 1 млрд. долара

Биляна Константинова Биляна Константинова
Как да научите децата на отношение към парите
Деца09.08.2019
Как да научите децата на отношение към парите

Това е един от постаментите в живота- не оставяйте тази задача на случайни хора!

На Вашите услуги: Mastercard Affluent Concierge от Банка ДСК
Пари25.06.2019
На Вашите услуги: Mastercard Affluent Concierge от Банка ДСК
Теодора Георгиева Теодора Георгиева
Ще се увеличи ли цената на Bitcoin-а след 18-и юни?
Акценти11.06.2019
Ще се увеличи ли цената на Bitcoin-а след 18-и юни?

Facebook навлиза на пазара на криптовалутите и това може да промени всичко. Или нищо.

Кристин Кръстева Кристин Кръстева
Какво става, когато магазините масово затворят
Пари24.04.2019
Какво става, когато магазините масово затворят

И една положителна тенденция за България

Биляна Константинова Биляна Константинова
6 нужди и 2 страха — истинските двигатели на бизнеса
От редакторите22.04.2019
6 нужди и 2 страха — истинските двигатели на бизнеса

В един квартал има два големи хранителни магазина, но единият е три пъти по-посещаван от другия. Ето защо

Кристин Кръстева Кристин Кръстева