Пари07.12.2018

ДСК с най-ценните отличия от Effie България

Банката спечели златна и сребърна награда и бе определена и за най-добър рекламодател и най-добра търговска марка на 2018 г.

Йоана Иванова Йоана Иванова
+2 снимкиДСК с най-ценните отличия от Effie България

Банка ДСК и творческата им агенция Noble Graphics спечелиха най-големите отличия на рекламния фестивал Effie България 2018, посветен на ефективността на маркетинговите комуникации у нас.

Финансовата институция получи златна награда за рекламната кампания на своите студентски и младежки пакети #YOUNGPOWER в категория „Корпоративни комуникации“, както и сребърен приз в категория „Услуги“ за проекта „Мечка“, посветен на кредитна карта Maxi Go. Освен това Банка ДСК бе определена и за

най-добър рекламодател и най-добра търговска марка на 2018 г.

Кампанията #YOUNGPOWER представя по атрактивен начин банковите услуги за младежи и студенти като попкултурни феномени. Рекламната кампания впечатлява с  музикален клип, специално разработена хореография към него, модна фотосесия и активно използва медиите, за да достигне своята аудитория ефектно.

Фотограф: Лилия Йотова

Кампанията „Мечка“ е създадена, за да преобърне отрицателни нагласи сред потребителите към кредитните карти и да представи предимствата на продукта Maxi Go – карта, при която няма такса за теглене, а месечната вноска е фиксирана. Разработената от Noble Graphics рекламна кампания преобърна нагласите и позиционира картата не като поредната кредитна карта, а като нов и атрактивен продукт.

Фестивалът Effie се провежда за единадесети път в България и има 50-годишна традиция в световен план. Наградите Effie са престижно отличие, признато по цял свят като символ на ефективна маркетингова комуникация, която винаги е резултат от синхронната работа на рекламодателя и рекламната агенция.

И още: Уеб платформата на Банка ДСК с награда от "Сайт на годината".

Фотограф: Йоанна Цонева






Свързано

Уеб платформата на Банка ДСК с награда от "Сайт на годината"
Пари17.10.2018
Уеб платформата на Банка ДСК с награда от "Сайт на годината"

Банката спечели второ място в категорията „Фирмен сайт“

Часът и мястото на службата са неизвестни
Акценти27.09.2018
Часът и мястото на службата са неизвестни

Комуникационният специалист Любомир Аламанов за офиса на гръцките плажове

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Какво ни е страх да си кажем за българската бизнес среда
От редакторите26.09.2018
Какво ни е страх да си кажем за българската бизнес среда

Всички прилики с действителни лица и събития са реални. За съжаление.

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Всички премиум оферти от Visa са тук
Пари17.09.2018
Всички премиум оферти от Visa са тук

Специална платформа събира ексклузивните предложения на едно място

Теодора Георгиева Теодора Георгиева
Да растеш с уважение към парите
Деца29.08.2018
Да растеш с уважение към парите

Дебитните карти за деца и младежи от Банка ДСК създават финансова култура и у най-малките

По-добре късно лято
Пари10.08.2018
По-добре късно лято

Пътувайте и печелете с кредитна карта от Банка ДСК и Wizz Air

Теодора Георгиева Теодора Георгиева
Личното отношение - първа стъпка към доверието
Пари18.07.2018
Личното отношение - първа стъпка към доверието

Няколко важни размисли за управлението на финансите ни

Теодора Георгиева Теодора Георгиева
Новата кредитна карта на Банка ДСК и Wizz Air
Пари22.06.2018
Новата кредитна карта на Банка ДСК и Wizz Air

С нея не само пътувате с отстъпка от самолетните билети, но и може да се възползвате от допълнителни услуги.

Антония Стоилова Антония Стоилова
Най-скъпоценният елемент на Земята?
От редакторите19.06.2018
Най-скъпоценният елемент на Земята?

Как водата се превърна от основен продукт във форма на лукс и какво можете да направите по въпроса

Александра Трайкова Александра Трайкова