Гурме28.08.2018

2-минутно премиум изживяване от Fendi

Италианците намериха нова повърхност, върху която да сложат логото си.

Биляна Константинова Биляна Константинова
2-минутно премиум изживяване от Fendi

На съвременния пазар логото е най-лесният начин марките да превърнат клиентите си в ходеща реклама. Виждали сме го на толкова много места, включително такива, които нямат нищо общо с модата, че изглежда възможностите започват да се изчерпват. Но на хоризонта се появи храната, а това лято Fendi ни предложиха сладолед на клечка с отпечатано сладко F на него – 2-минутно премиум изживяване достъпно за почти всеки.  

Сладоледът Fendi е направен от майсторите на Steccolecco – популярната в Рим верига сладоледени къщи. Продава се по 4,5 евро и, за разлика от традиционния, не е в найлонова опаковка. Вместо това ви го подават естетски, със салфетка, увита около клечката, за да попива разтопилите се капки.

Ценителите на марковите удоволствия могат да избират между класически млечен сладолед, сорбе и замръзнал йогурт в 12 различни вкуса. На най-голяма популярност се радва лешникът, който се трансформира в лимон, когато омекне и текстурата му стане по-течна.

Логото на Fendi, заради което е цялото сладкарско упражнение, е „отпечатано“ от едната страна на сладоледа с ядлива тъмнокафява боя. Щамповано е и върху клечките. Така за няколкото минути, в които се наслаждавате на десерта, можете да покажете, че той съвсем не е обикновен.

Смисълът и удоволствието са в притежаването на маркови вещи, но тук насладата идва от унищожаването – буквално. За почитателите на минимализма и тези, които не могат да си позволят брандиран стайлинг, това е възможност да се приближат на един сладолед разстояние до желания социален статус. А Fendi, които са слагали емблемата си на всички възможни материи, виждат свободна повърхност, която да подпишат, и относително слабо разработена ниша на пазара със стоки от висок клас.        






От редакторите

Проблемът с Game of Thrones

Свързано

Неповторимо изживяване на върха на София
Гурме21.03.2019
Неповторимо изживяване на върха на София

Никак не е лошо да започнеш деня си в най-големия президентски апартамент с панорамна гледка, капучино, кроасани и ръчно приготвени френски макарони – казваме го от опит.

Емилия Колева Емилия Колева
Хапни го тук!
Гурме19.03.2019
Хапни го тук!

Модата превзема храната, да пиеш брандирано кафе също е символ на статус

Биляна Константинова Биляна Константинова
Всъщност… какво значи PREMIUM?
Акценти22.02.2019
Всъщност… какво значи PREMIUM?

Хората питат, а ние отговаряме

Йоана Иванова Йоана Иванова
Защо не трябва да водите приятелите си в новото си любимо заведение
Гурме21.02.2019
Защо не трябва да водите приятелите си в новото си любимо заведение

Искате да го споделите с най-близките си… те също.

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Тайната съставка на звездите
Гурме18.02.2019
Тайната съставка на звездите

Все повече хора включват кокосово масло в менюто си

Споделете балончета със специален човек
Гурме04.02.2019
Споделете балончета със специален човек

Новата лимитирана колекция „Rosé Treasured Ties” на Moët & Chandon съблазнява с изящен дизайн и вълшебно преживяване, затворено в бутилка

Емилия Колева Емилия Колева
ОТКРОВЕНА ОЦЕНКА: Ресторант „Космос“
Гурме01.02.2019
ОТКРОВЕНА ОЦЕНКА: Ресторант „Космос“

Не е за всеки – в това му е чарът.

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Жерар Басе, майсторът на виното
Гурме23.11.2016
Жерар Басе, майсторът на виното

Биографията на французина е щедро украсена с титли и награди. От него разбираме тайните на древната напитка и дори получаваме няколко съвета

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Стената на уискито, или провокация за всички сетива
Гурме24.01.2019
Стената на уискито, или провокация за всички сетива

Whiskey Bar & Museum е музей, в който експонатите очакват да бъдат (из)пити

Биляна Константинова Биляна Константинова