Дизайн и култура04.12.2018

Печатът оживява

Приложението за добавена реалност на Konica Minolta – genARate – превръща статичните печатни изображения във вълнуващо приключение

Емилия Колева Емилия Колева

В днешния дигитален свят печатните материали все още имат силата да създават емоция у потребителите. С лансирането на genARate – изцяло ново решение за създаване на добавена реалност (augmented reality – AR), Konica Minolta улеснява превръщането на печатно съдържание във вълнуваща интерактивна комуникация. Благодарение на приложението вече не са необходими специални технически познания, за да обогатите печатните материали с грабващо дигитално съдържание – без значение дали сте агенция, печатница или маркетинг отдел.

„В този информационно наситен свят битката за вниманието на потребителите никога не е била по-ожесточена – особено след като интерактивните дигитални преживявания стават все по-широко разпространени“, казва Кристиян Кизеветер, Head of Project Delivery and Operation в Konica Minolta Business Innovation Centre Europe. „В този бързо развиващ се медиен пейзаж би било твърде наивно да се мисли, че печатът се обезценява в маркетинг микса. Всъщност тъкмо обратното е вярно и организациите могат да използват именно печатните материали, за да се превърнат в дигитални пионери. genARate не просто обогатява печата, а разширява дигиталните комуникации, като интегрира „безшевно“ печатния ресурс“, обяснява г-н Кизеветер.

genARate е гъвкаво облачно базирано решение за добавена реалност от Konica Minolta, което не изисква специална компетентност и опит, за да се използва. То наслагва цифрово съдържание, като видео, анимации, 3D модели, върху печатни материали, за да създаде богато, вълнуващо и иновативно преживяване. Потребителите могат да гледат и да взаимодействат с тези виртуални обекти, като използват смартфон или таблет, които автоматично разпознават изображенията и ги представят триизмерно на екрана.

Приложението е изключително интуитивно – добавянето на дигитални интерактивни обекти отнема само няколко клика, а вградените инструменти за анализ на поведението на потребителя дават възможност да се проследи използването и обвързването му със съдържанието. Това също не изисква задълбочени технически умения или познаване на платформата.

Вижте видеото, за да добиете представа как работи genARate, а за повече информация посетете: www.genARate.com или пишете на marketing@konicaminolta.bg. Хрумна ли ви вече идея как да го използвате във вашия бизнес?






Свързано

Време е за подаръци
Дизайн и култура15.11.2018
Време е за подаръци

След малко повече от месец идват най-уютните и топли празници. Вижте някои от предложенията на PREMIUM Lifestyle за подаръци, които ще останат недокоснати от времето…буквално.

Йоана Иванова Йоана Иванова
Приказка с нещастен край
Дизайн и култура12.11.2018
Приказка с нещастен край

На 12-и ноември се навършват 89 години от рождението на филмовата звезда Грейс Кели

Йоана Иванова Йоана Иванова
Филмът е слаб, но това е без значение
Дизайн и култура09.11.2018
Филмът е слаб, но това е без значение

Повече за емоциите от филма за Меркюри, а не толкова за неговото съдържание

Йоана Иванова Йоана Иванова
На ъгъла на Бродуей и Гурко
Дизайн и култура24.10.2018
На ъгъла на Бродуей и Гурко

Американският режисьор Уест Хайлър пред PREMIUM Lifestyle за недостатъчния блясък на червения килим и удоволствието да обикаляш света по работа

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Обясни ми го с часовник
Дизайн и култура05.11.2018
Обясни ми го с часовник

Само така не бяха преподавали дизайн

Напазарувай си уют
Дизайн и култура15.10.2018
Напазарувай си уют

Надникнете в новия магазин на Bed Bath & Table в Sofia Ring Mall

Емилия Колева Емилия Колева
На Helvetica с любов
Дизайн и култура13.10.2018
На Helvetica с любов

Говори арт директорът, който не обича да го наричат така  

Андреа Пунчева Андреа Пунчева
Едит Пиаф: врабчето, което летеше с гласа си
Дизайн и култура10.10.2018
Едит Пиаф: врабчето, което летеше с гласа си

„Умирам от любов по петстотин пъти на вечер…“ - Едит Пиаф. Жената, която "за нищо не съжалява", губи на 10 октомври преди 55 години битката си с рака.

Йоана Иванова Йоана Иванова
А Вие от кой тип сте?
Дизайн и култура03.10.2018
А Вие от кой тип сте?

Human Design: как да взимаме решенията правилно спрямо нас самите

Антония Стоилова Антония Стоилова