Акценти09.07.2020

Ключът към успеха е във верните партньори

BARNES International смело стъпва на българския пазар, а ние се срещаме с граф Гийом де Виллие, основен деятел за развитието на мрежата на BARNES в Централна и Източна Европа.

Емилия Колева Емилия Колева
+5 снимкиКлючът към успеха е във верните партньори

След повече от година усилена подготовка, световният бранд в сферата на най-високия клас недвижими имоти вече присъства у нас. BARNES Bulgaria е резултат от сътрудничеството между водещата българска агенция за елитни имоти LUXIMMO FINEST ESTATES и емблематичния френски бранд - BARNES. Местното представителство се ръководи от Никола и Невена Стоянови, с които сме ви срещали, и от техния френски партньор граф Гийом де Виллие, с когото ще ви запознаем в интервюто по-долу.

„Живеем в интересни времена, времена на лидери и такива, в които човекът е изправен пред сериозни предизвикателства. Времена, в които се нуждаем повече от всякога от красив дом. Щастливи сме, че в правилния момент BARNES навлиза в България и ни дава възможността да предоставим най-високия клас услуги в луксозния сегмент, да подарим на българските клиенти френския Art de Vivre и да преминем заедно към следващото ниво на комуникации, партньорски отношения и фина елегантност”, заяви Невена Стоянова, управляващ директор в BARNES Bulgaria.

За българското вино, благородническата титла и бъдещето на луксозния пазар у нас си поговорихме с граф Гийом де Виллие.

Добре дошли в София, граф де Виллие! Предполагам сте тук за първи път?

О, не. Идвал съм няколко пъти, познавам града доста добре. Бил съм и на доста места из страната, включително в няколко изби, защото съм голям почитател на хубавото вино.

Е, не очаквах такъв отговор, но е чудесно да науча, че познавате страната ни. А как се случи срещата ви с Невена и Никола? Как започнахте да работите заедно в BARNES Bulgaria?

Както Никола казва, срещата ни не беше просто съвпадение, но е истина, че се запознахме в точния момент. Аз търсех партньор в София, а пък те установиха контакт с нас в Париж чрез техни приятели. Веднага разбрахме, че сме на една вълна. Преди време, когато започнах да правя бизнес, попитах един приятел, голям бизнесмен: „Какво трябва да направя, за да бъда успешен?“ Тогава бях млад, може би малко наивен, ентусиазиран и се чудех с какво да се захвана – дали да е петрол, застраховане, дали да отида в Африка… И знаете ли какво ми каза той – „Ключът към успеха е във верните партньори.“ Така че аз съм щастлив да бъда част от тази компания – ние наистина си паснахме – като визия, енергия, фокус, ценности, доверие.

Какви са перспективите на пазара на луксозни недвижими имоти у нас?

Вярвам, че България има добро бъдеще. Ако погледнете програмите в областта на недвижимите имоти през последните 10 години, ще видите какъв значителен ръст има този сектор. Да, на българския пазар не присъстват всички брандове от високия сегмент, но фактът, че вече има официално представителство на BARNES означава, че е много вероятно до няколко години тук да стъпят и имена като Chanel, Dior, Hermes… Те вече са в съседни на България страни, а тук има клиентела за тях, така че съм убеден, че е само въпрос на време да се появят и при вас. По мои наблюдения платежоспособната аудитория във вашата страна расте, така че ние твърдо вярваме в този пазар, а в BARNES обичаме да сме онези, които разчупват статуквото и повличат крак.

Като част от PREMIUM Lifestyle, определено харесвам тази Ваша прогноза. BARNES е международен бранд, който освен с високия клас недвижими имоти се свързва и с яхти, изкуство, вино, колекционерски автомобили – разкажете ни повече за тези направления.

Преди малко споменах темата за доверието в бизнеса и сега ще продължа мисълта си. Когато веднъж си работил с даден клиент, вие вече имате изградена връзка помежду си. И когато клиентът е останал доволен, той ви има доверие. Навлизането в различни сектори дойде в отговор на нуждите на нашите клиенти. Те често ни търсеха за съвет или съдействие в област, различна от недвижимите имоти. Затова създадохме тези направления в партньорство с много опитни професионалисти в различните сфери. В България ще присъстваме с всички подразделения, ще се опитаме да опознаем пазара, да предложим различни варианти. Аз например мечтая да организираме българо-френско дефиле или българо-френска вечер на изкуствата, искам да вдъхновя клиентите ми в Париж с българската архитектура и история. Мога да ви разкажа например една интересна история, понеже споменах, че съм винен любител. Преди 2 години участвах в една дегустация тук в България и опитах около 25-30 вина. Останах изненадан, защото някои от тях бяха на изключително високо ниво. Купих няколко бутилки и ги занесох в Бордо. Организирах дегустация на сляпо с мои клиенти. Наблюдавах ги как се опитват да отгатнат какво отпиват, разменяйки имена от най-висок клас, докато накрая им казах, че това е българско вино. Всички бяха шокирани, а аз започнах да им разказвам за българските винени традиции. Те откриваха българското вино и много искам това да продължи да се случва. България е страна с дълга история, вие сте хора, на които може да се има доверие, не сте повърхностни, много сте щедри и затова вярвам, че BARNES Bulgaria има чудесно бъдеще тук.

Граф де Виллие, имате интересна семейна история – бихте ли ни разказали малко за нея и за благородническата Ви титла?

Да бъдеш благородник не е въпрос на наследство, а на позиция към живота изобщо. Имам привилегията да бъда част от стара френска фамилия, в която всички ние сме възпитавани да бъдем отговорни и да се грижим за другите. Вярваме и се опитваме да живеем според определени ценности, които за съжаление са на изчезване. Напоследък в западните общества консуматорството, индивидуализмът и материализмът взимат все повече превес. И тук бързам да кажа – да, ние в BARNES работим с пари и то много. Но те не са сред нашите ценности. Ако аз имам някаква привилегия, то тя не е нито в името ми, нито в титлата ми, а във възпитанието на дълбокото убеждение, че основното в живота са връзките, които изграждаш с хората.

 

 

 






Свързано

Лукс по време на пандемия?
Акценти27.03.2020
Лукс по време на пандемия?

Да, но в нов стил.

София Павлова София Павлова
Светът си е вкъщи
Акценти17.03.2020
Светът си е вкъщи

Култура у дома.

София Павлова София Павлова
Укротяване на голямото синьо
Акценти16.03.2020
Укротяване на голямото синьо

Hacker-Craft – безпогрешен усет към детайла

София Павлова София Павлова
Alberta Salotti – незаменима част от семейството на Selamore Design
Акценти12.03.2020
Alberta Salotti – незаменима част от семейството на Selamore Design

Мястото с най-голямо разнообразие на качествени италиански мебели.

София Павлова София Павлова
При индианците ембера - машината на времето
Акценти09.03.2020
При индианците ембера - машината на времето

От Панамския канал до племето разстоянието е по-малко от час и... повече от осем века.

Timeout
Акценти10.03.2020
Timeout

Каква е стойността на една секунда? Попитайте шампионите.

Цветан Баяслиев Цветан Баяслиев
Натали - иконата!
Акценти07.03.2020
Натали - иконата!

За сакралната архитектура на тялото, дишането и всичко останало. Защото жената не е пол, а титла.

Соня Момчилова
Злато в небето
Акценти06.03.2020
Злато в небето

Десет вълшебни гледки към залеза.

София Павлова София Павлова
Новите седем
Акценти02.03.2020
Новите седем

Най-масовият вот в историята на човечеството показва, че легендите не са това, което бяха... или как над 100 милиона души гласуват за Великата китайска стена.

Магдалена Гигова Магдалена Гигова